Los bericht bekijken
  #1  
Oud 21 augustus 2003, 20:52
Vlammend's schermafbeelding
Vlammend Vlammend is offline
Heeft net een nieuwe!
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 07 augustus 2003
Locatie: Nijmegen
Berichten: 147
Unhappy SDcards and PalmOS 5.x.x

Hallo geintresseerden,

Er is al heel veel geschreven op het internet over de slechte prestaties van sommige SD kaarten op PalmOS 5.x.x producten. Dit wordt allemaal geverifieerd met VFS mark.

Dat de grote kaarten het beter doen dan de kleine ligt mijn inziens aan het de grootte van de card (interne techniek) en het merk (zie: http://www.digit-life.com/articles2/...d-test-p2.html )

Wat ik mij afvraag, waarom scoren de kaarten zo slecht. De vergelijking is immers met een M500 en ok ok een Palm card. Een nieuwere Palm en laten we zeggen een nieuwere 128 Mb card moet toch sneller kunnen zijn.

Ik heb aan Palm gevraagd waarom de resultaten zo slecht zijn en wat de scores van hun eigen SD kaarten dan wel zijn. Ik heb concreet gevraagd hoelang het duurt om een 8Mb file op een 32Mb en een 128Mb SD kaart van Palm te krijgen met een T2.
Palm Technical support zegt echter dat het geen antwoord kan geven op deze vragen en dat ik deze op de developers support page moet stellen?
Echter ondanks registreren kan ik daar nog steeds niet met mijn vraag terecht vanwege problemen met de website.

Daarom vraag ik het nu hier:
Waarom scoren de SD kaarten bij een PalmOs 5.x.x zo slecht?

Ben benieuwd.
__________________
Mijn T2 is dood , lang leve mijn T|X
Met citaat reageren