Los bericht bekijken
  #451  
Oud 27 maart 2007, 07:58
Lindoras's schermafbeelding
Lindoras Lindoras is offline
Forumbikkel
Voornaam: Karel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 29 maart 2005
Locatie: Swerter Scive
Berichten: 680
Stuur een bericht via MSN naar Lindoras
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr Bekijk bericht
Het feit dat het in het verleden goed ging en nu opeens niet meer suggereert dat er ergens een kink in de internetverbinding"kabel" zit. Misschien een server ergens uit de lucht. Vandaag werkt het bij mij in ieder geval goed.
Je zult wel weer gelijk hebben.
Bij mij is de update vandaag zonder problemen binnen gekomen.
Alleen gegevens van "een" ontbreken,
maar het komt een enkele keer wel meer voor
dat er van een zender geen gegevens zijn. Geen ramp. = er nu wel !!!

Ik merk trouwens wel hoe gehecht je aan je programma raakt.

Citaat:
Er staat weer een update klaar: 2.2.6.
Zoals jullie in mijn profiel kunnen zien is mijn leeftijd weer een magische grens gepasseerd. Velen onder ons zullen die grens herkennen als een grens waarbij opeens verlengings-hulpmiddelen voor de armen nodig zijn (die dan bovenop de neus geplaatst dienen te worden).

Ik ben er altijd voorstander van geweest om zoveel mogelijk informatie te tonen op een scherm, zodat er een duidelijk overzicht is, maar het Treo-schermpje begint toch wel erg klein te worden.
In deze versie heb ik daarom een extra lettertype toegevoegd. Het is een Narrow (vet) lettertype. Hierdoor kan er meer tekst getoond worden zonder het ten koste gaat van de leesbaarheid. Het nieuwe lettertype heeft ook tot gevolg dat er 12 zenders ipv. 11 zenders tegelijk getoond kunnen worden.
Frans toch.
Ben zelf deze maand half-'n-honderd geworden en kan niet meer zonder zo'n leesijzer.
Kan FBTV ook alleen in LOW resolutie draaien anders kan ik het zelfs met twee vergrootglaajes niet lezen.
Dat wordt dus nog wat...
En dat in tegenstelling tot mijn zoon, die zelfs de kleinste lettertjes nog te groot vindt
en nog steeds op zoek is naar nog smallere fonts.
__________________
Palm thinking is the best way to travel

Laatst gewijzigd door Lindoras; 27 maart 2007 om 08:07. Reden: Programma van Een is nu wel
Met citaat reageren