Los bericht bekijken
  #2  
Oud 02 november 2006, 09:58
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Hallo, Marel, welkom op het forum.

Als ik het goed begrijp zijn er een paar problemen? 1) synchronisatie werkt helemaal niet, 2) zaken worden niet gesynchroniseerd en 3) je kan geen update doen naar nieuwere firmware en 4) de Treo crasht op regelmatige basis.

Praktisch gezien komt alles terug op puntje 1. Ik neem aan dat er geen extra software op je Treo staat? Ik vind het overigens raar dat het ding dan zo vaak crasht. Ook met de allereerste software versies heb ik nauwelijks grote problemen gehad, maar goed.

Probeer eens Palm Desktop helemaal van je computer te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. Probeer dan te synchroniseren, zodat je weet of Hotsync (de synchronisatiesoftware) werkt of niet. Als het goed is wordt er dan ook een backup gemaakt, dat kan best een paar minuten duren. Mocht de sync ergens afbreken, post dan eens je laatste hotsynclog hier.

Je kan dan in ieder geval probleemloos updaten naar versie 1.20. Het lijkt me dat veel software problemen dan al over zijn.

Overigens, heb je hiervoor een andere Palm gehad en wellicht software overgezet? Dat kan namelijk problemen veroorzaken.

Kijk ook even hoeveel vrij geheugen je nog hebt. Als dat minder is dan 1,5 Mb wil dat ook nog wel eens problemen geven, zoals vastlopen.

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 02 november 2006 om 17:22. Reden: hotsync log goed gespeld :)
Met citaat reageren