Los bericht bekijken
  #12  
Oud 15 december 2005, 11:53
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metck
En heb je niet per ongeluk een vaste cc of bcc aanstaan? Met een ongeldig emailadres dan uiteraard.
Heren!, ik ben eruit. Toen ik gisteravond na de suggestie van metck de hond aan het uitlaten was, was ik er nog even over aan het nadenken. Bij thuiskomst HEEL precies gekeken hoe ik een 'aan'-adres in Versamail invul: ik schrijf met Graffiti de eerste letter(s) van de geadresseerde op het schrijf, totdat de persoon in het 'aan'-veld genoemd wordt. Dan tik ik op zijn of haar naam met de stylus en dan wordt-ie ingevuld. Ik herhaal: ik tik op zijn of haar naam met de stylus. Dus wat denkt mijn Palm? Ah: de persoon wordt geselecteerd EN de tik betekent een punt. Dus er staat doodleuk: "naam@domein.com;.", dus inclusief de punt, waardoor de smtp-server wanhopig op zoek gaat naar het niet-bestaande e-mailadres . (punt), met de foutmeldingsmail tot gevolg. Als ik de persoon in het 'aan'-veld selecteer met de 5-way-navigator dan wordt er geen punt geplaatst en gaat alles goed. Dus letterlijk en figuurlijk een usability-puntje.
__________________
WM is een drieletterwoord
Met citaat reageren