Los bericht bekijken
  #19  
Oud 24 september 2005, 08:47
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Vrieselaar
Na een dag en nacht alles op me in te laten hebben gewerkt, kan ik me bijna niet voorstellen dat Palm met deze modellen de toekomst ingaat.
Ik heb het gevoel dat ze met hun hard- en software zitten aan te rommelen. Stuurloos en zonder visie.
Diezelfde gedachte bekroop mij ook. Daar waar andere platforms nog iets van progressie laten zien, zowel in hardware als in software, maakt Palm hooguit een stap opzij...maar eigenlijk een klein stapje achteruit. Met OS5 komen ze nog versienummers te kort. Soms heb ik het idee dat Palm dezelfde weg opgaat als vroeger de caculator. Zo had je goeie, dure en duurzame calculators die via de betere boekhandel of kantoorhandel verkocht werden maar later in krimpverpakking tussen de SORBO "handige huishoudhulpjes" van de buurtsuper terechtkwamen.

Hoezeer Palm en het PalmOS ook waardeer (kom er elke keer weer naar terug) dit soort "nieuwe" producten kan mij absoluut niet bekoren en hebben ze met de LD weer een PDA die qua design (m.i.) met kop en schouder boven de rest uitsteekt...stoppen ze daar belabberde hardware in. Palm is echt de weg kwijt.
Met citaat reageren