Los bericht bekijken
  #9  
Oud 09 maart 2013, 13:15
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Hmm, dat is gek. Bij mij werken beide apps al meer dan een jaar zonder problemen. Hebben meer mensen hier last van? Is dit trouwens met je Pre3 of TouchPad of beide?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelvdV Bekijk bericht
- als ik al andere programma's open heb gehad en ik wil de spoor app starten, dan wordt het laatst gebruikte programma weer gestart. Spoor als eerste starten werkt wel
Is dit op de Pre3? Zou het kunnen dat de vorige applicatie nog even getoond wordt, welke na enige (of misschien wat meer) seconden verdwijnt voor de Spoorinfo app? Dat is namelijk een nare eigenschap van het Enyo framework met webOS versies < 3. Dat probleem komt in ieder geval niet voor bij de TouchPad.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelvdV Bekijk bericht
- de meteo app kon ik wel starten. Deze toonde nog de gegevens van de vorige keer en in plaats van de verversen werd mijn scherm steeds leger en uiteindelijk ging mijn Pre3 resetten .
Poeh, dat zou eigenlijk helemaal niet moeten gebeuren. Een simpele webapp zoals deze zou de Pre3 nooit mogen laten crashen, maar goed, daar heb jij weinig aan Ik durf zo niet te zeggen wat het is. Mocht je met een appje zoals Lumberjack (in Preware) iets van een logfile hebben met errors, zou ik kunnen uitpluizen hoe het zit.
Met citaat reageren