Los bericht bekijken
  #13  
Oud 07 juni 2004, 22:48
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Hallo,

Vandaag mijn eerste Brando Ultra Clear protector eropgedaan. Inderdaad wel een kunst om dat er goed op te krijgen, maar als ie eenmaal zit, ziet het er goed uit. Ik had echter ook het euvel, dat na het aanbrengen het scherm van mijn Tungsten T3 niet meer reageerde. Ik heb toen de protector weer verwijderd en opnieuw aangebracht, waarna ik geen probleem meer had en mijn scherm normaal werkte. Ik heb dat overigens al eens eerder meegemaakt met een andere protector. Ik had toen nogal veel zitten wrijven om al de luchtbelletjes weg te krijgen en volgens mij is het scherm daar erg gevoelig voor en raakt ie a.h.w. "overbelast"..Mijn ervaring is nu, dat je na het aanbrengen van de protector je deze gewoon even moet laten zitten en pas na een tijdje overtollige oneffenheden moet wegpoetsen. Het is m.i. hetzelfde als met zelfklevend boekfolie: Als je dat aanbrengt ziet het er in eerste instantie ook niet uit: veel luchtbellen e.d. Als je dat geplastificeerde boek dan gewoon een dagje laat liggen, trekken de meeste luchtbellen vanzelf weg. Met de screenprotectors is het hetzelfde: protector erop doen, niet gelijk te kritisch kijken of gaan wrijven en na een uurtje of wat de oneffenheden voorzichtig wegpoetsen...
Met citaat reageren