Los bericht bekijken
  #2  
Oud 26 juli 2005, 17:56
waarts's schermafbeelding
waarts waarts is offline
Forumbikkel
Voornaam: wim
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 maart 2001
Locatie: Dessel Belgie
Berichten: 353
Thumbs up

Ik zelf heb sinds enkele weken.

Het ding reset zichzelf wel eens, 2x per week zonder echte reden.
Ikzelf heb slechts 2keer een hardreset moeten doen en m'n volledige harddisk info verloren. (wel door mijn eigen gepruts) Maar ik heb een kopie staan om m'n PC. Ik neem wekelijks een kopie van de volledige lifedrive (4G HD + lifedrive) met 1 enkele muissleep.
Het meer en deel van mijn directories zijn ook gesynced met werk PC.
Ik gebruik de lifedrive om steeds mijn werk docs bij tehebben (1200Mb). Daarvoor is voor mij de lifedrive ideal

Het traag opstarten is correct (soms vervelend) maar ik heb ondertussen sharkcache gekocht. Geeft verbetering maar is wel beperkt,hopelijk update 2 zal een grotere verandering brengen. Van resco is een soortgelijke freeware programma,moet ik nog proberen.

Muziek,geen ervaring.

Dus: lifedrive is voor mij het ideale. De voordelen wegen op tegen de nadelen, en hopelijk in de toekomst gaan de nadelen worden opgelost.
Tegenwoordig bestaat er geen ideal meer. Ik herinner me ook dat mijn palmV zeer betrouwbaar was,nooit geen reset ,nooit geen dataverlies maar slechts een pda. De lifedrive zit vol met functionaliteiten en hedendaagse technologien.
Maar met de snelheid van tegenwoordig van nieuwe dingen op de markt tebrengen en de vraag zoveel mogelijk met 1 ding tedoen geeft als gevolg dat alles minder betrouwbaar is.
Dus ik verplicht mezelf voor de volledige lifedrive tebackuppen wekelijks (hardreset dataverlies tevermijden) , en een gewone dagelijkse backup van 64Mb.....ook omdat ik graag wat pruts met nieuwe software
__________________
aawa
Met citaat reageren