Los bericht bekijken
  #7  
Oud 13 augustus 2006, 01:48
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door newbie
Ik had de trial versie van het programma niet getest, ik had hem op aanraden van een kennis gelijk gekocht.
En die heeft ook een Zire 71?
Citaat:
Ik beschik over een SD kaart. Ik het geprobeerd het programma te installeren op mijn internal memory waarbij het niet werkte. Daarna heb ik ook het programma op mijn SD card geinstalleerd, wederom hetzelfde effect.
Je weet dat bepaalde bestanden alleen bedoeld zijn voor het interne geheugen en een aantal voor de SD-kaart? Waar had je ze geplaatst? Vergelijk misschien eens de bestanden en hun plaats van jou en je kennis met Filez.
Citaat:
Dit las ik net op een ander site met betrekking tot witte schermen bij de palm zire 71:

We have 2 engineers who have this device. Between the 2 of them the unit (Zire 71) has gone back for this issue 4 times. This (the blanc screen problem) is a known problem with the Zire 71, it appears to be a design flaw in the touch screen as no amount of factory work can fix it. It does not seem to be related to the SW loaded on the unit, but rather directly relates to the touchscreen hardware. Sorry, but no work around is going to help for long. We are hoping the screen problem is fixed in the Zire 72 model.
Heb je daar een link van?
Citaat:
Hmm, ik hoop dat een van jullie wel een ander optie heeft, anders vrees ik het ergste, en geen goed werkend Zire, en omgerekend 70 dollar down the drain...
Op Expansys denken ze dat het te wijten is aan de screenprotector. Maar het lijkt mij toch niet hetzelfde probleem als dat van jou te zijn.

Ik vind het sterk dat een digitizer probleem bij het starten van net dat programma tot een wit scherm leidt. Ik verdenk toch eerder een ontbrekend bestand of een bestand op de foute plaats.
Misschien is er een softwarekonflikt. Toen je de hard reset deed, heb je niet de grote schoonmaak procedure gevolgd, maar alles gewoon weer terug gezet?

Probeer eventueel het volgende:
- Zet Filez op je SD in /Palm/Launcher.
- Kopieer al je SkyScape bestanden van het interne geheugen naar /Palm/Launcher op de SD.
- Doe een hard reset (en geen HotSync erna!)
- Kopieer de SkyScape prc bestanden naar intern met Filez. (en de eventueel benodigde pdb's). De grote data pdb mag op de SD-kaart blijven staan.
- Start het programma. Als het dan wel draait had je een software konflikt. Doe dan de grote schoonmaak (stap voor stap terugzetten).
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren