Los bericht bekijken
  #3  
Oud 12 augustus 2006, 21:14
newbie
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Dag Newbie,

Geweldige support voor een programma van 70 USD, vind je niet? Zijn we hier bij de Palmclub met 'gratis' support toch iets goedkoper.
Hey Gazpacho, tja, ik had inderdaad betere support verwacht...

Het gaat inderdaad om het programmaatje die je laat zien. En helaas krijg ik niet eens het bovengenoemde plaatje te zien, ik krijg niks anders dan een blanco scherm waarin ik niks anders kan doen maar terug naar het hoofdmenu (thuismenu van palm).

Ik ben nog nagegaan of het programmaatje helemaal geinstalleerd was, dit bleek het geval kreeg ik van skyscape te horen. Ik heb de nieuwste smartlibrary files geinstalleerd, ik heb zelfs alles van mijn palm gehaald, een hard reset uitgevoerd (zoals ik van deze website heb geleerd) en het programmaatje opnieuw geinstalleerd, dit alles bleek tevergeefs. De palm bleef het onthouden. Ik dacht eerst dat het alle programmaatjes van skyscape betrof en heb toen een trial versie van Harrison's Manual of Medicine, NEW 16th Ed geinstalleerd. Deze trialversion deed het prima.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik heb al contact met skyscape gezocht over eventueel terugvragen van mijn geld, zoals jullie wellicht al kunnen raden zijn ze niet al te happig om dit te laten gebeuren. Ze blijven erbij dat het probleem bij mijn palm ligt.
Met citaat reageren