Discussie: PDAshop.nl
Los bericht bekijken
  #18  
Oud 19 oktober 2006, 12:09
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr
Vrij logisch natuurlijk. Een retourzending (met daarna dus weer een zending naar jou toe) duurt per definitie 2x zo lang. Alle kosten incl. reparatie/vervanging moet pdashop dragen. Dan gaat prijs/kwaliteit even voor snelheid. Je wilt immers een goed apparaat. Omruilen (zou het snelste zijn) is in de meeste gevallen niet mogelijk. Het ingeruilde apparaat is daarmee immers onverkoopbaar geworden.
Na twee keer terugsturen kan ik me bovendien voorstellen dat de beoordeling een stuk grondiger gaat plaatsvinden (is er fundamenteel iets mis met een serie of model, hebben we te maken met een onredelijke klant etc.)

Afgezien hiervan kan ik me trouwens wel voorstellen dat je het nu wel zat bent...

Wat waren de problemen met de HTC eigenlijk (behalve dan dat.... vul zelf maar in )?
In alle gevallen is sprake geweest van omruiling omdat de defecten zich veelal binnen 24 uur na ontvangst voordeden. Nog net geen DOA's dus.

De problemen waren fors. Screen alignment probleem, toetsenbord die niet goed werken, een telefoon die bij het overgaan in een reset schiet, Wifi met een bereik van net 10-15 meter. Kortom, ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest in de kwaliteit van een pda als de HTC. Daar komt bij dat ook nu nog devices verkocht worden (recente series) met dezelfde problemen.....en van HTC geen woord.
Met citaat reageren