Discussie: Review: Palm m130
Los bericht bekijken
  #5  
Oud 19 maart 2002, 11:20
gouwepeer
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation Re: Review: Palm m130

De pas door mij aangeschafte Palm M130 vertoond een akelige fout.
Als hij op agenda staat en op korte samenvatting van dag overzicht kun je rechts boven op het scherm op een pijltje klikken van een dag verder bladeren of op een pijltje naar links een dag terug.
Wat is nu echter het geval, als je heel ligt de kast van de Palm M130 aan de bovenkant (rechts naast de power knop) aanraakt dan vliegt hij automatisch dagen terug. DUS ZONDER DAT JE HET SCHERM AANRAAKT !!
Toen ik dit ondekte ben ik gelijk terug gegaan naar de winkel, maar wat blijkt alle daar aanwezige M130 vertonen deze hinderlijke fout. !!

Oplossing???? Is er nog niet maar wat nu? Ik wil mijn M130 niet meer kwijt wat verder is het een perfect apparaat.
Mijn oude M100 werkt ook nog perfect en vertoond geen fouten maar als je eenmaal met het scherm van de M130 gewerkt hebt wil je echt niet meer terug.
Maar die fout is zeer hinderlijk oa als je alarm afloopt en je hebt de Palm M130 in je borstzakje en hij drukt ergens zachtjes tegen aan dan hoor je steeds piep piep piep (het geluid van een foute systeem bediening.


Peter Rombouts

ZIE NIEUW BERICHT
Met citaat reageren