Los bericht bekijken
  #9  
Oud 21 maart 2010, 22:51
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
De Palm Zire22 is inderdtijd nadrukkelijk als instap-pda geprofileerd. Het belangrijkste nadeel is het scherm met een resolutie van 160x160 (tegenover een resolutie van 320x320 op je TJ27), voor jou lijkt dat me niet echt een aanrader. Op de site van PDA Tech Center vind ik verder ook niet echt iets dat ik je zou adviseren.
Nieuw koop je ook geen Palm pda's meer, alleen nog maar smartphones, zodat het een logische stap is om eens wat rond te gaan zoeken op Marktplaats. Een aardige opvolger voor je TJ27 lijkt me de Palm T|X, om een beeld van de T|X te krijgen kun je het review op deze site lezen. Klein manco is dat het scherm naar verloop van tijd digitizerproblemen kan krijgen. Als het scherm is vervangen voor een glazen scherm, is dat een aardig pluspunt. Op Marktplaats staan enkele T|X'en (zoekterm: "palm tx"). Er is ook iemand die er meerdere schijnt te hebben à € 55, dat vind ik niet echt vertrouwenwekkend klinken. De reële waarde van een redelijk nette tot nette tweedehands T|X zonder accessoires lijkt me € 70 - 100, met accessoires € 70 - 130.
Sony-fans zweren bij de CLIE TH55. Inderdaad een fijne pda, die ook buitengewoon moeilijk op de kop te tikken is, op Marktplaats vind je ze bijvoorbeeld niet. De TH55's die er nog zijn, zitten zo langzamerhand wel bij liefhebbers, hier op het forum zitten er volgens mij een paar met meerdere TH55's.
Met citaat reageren