Los bericht bekijken
  #6  
Oud 17 oktober 2009, 12:01
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d age Bekijk bericht
als die dan inderdaad volledig zal werken zoals ie moet op het belgische netwerk Mobistar, doe ik zeker mee!
ik wil hem hebben, liever gisteren dan vandaag...

volgens dit lijstje zou het moeten kunnen...

List of carriers contained within CarrierNetworkSettings.db3 - Palm Pre

Daarnaast ben ik ook van mening dat als Palm mij een Pre wil verkopen ze dat dan ook in Nederland moeten doen. Ik heb bijzonder slechte ervaringen met Apple en een geïmporteerde iPhone (toen nog de 1G versie) dat ik dit nooit weer doe. Wetende dat ik uit het buitenland kwam hebben ze wel mijn geld geaccepteerd (en zijn we dus formeel een "overeenkomst" aangegaan) toen ik de iPhone kocht maar toen het toestel defect was wilde men van niets weten omdat ik het toestel niet in mijn eigen land gekocht had. Ik heb nu nog geen enkele reden om aan te nemen dat Palm het anders zal doen. Een simlock vrije iPhone kun je rustig elders in europa aanmelden bij Apple. een simlock vrij Duitse Pre moet je in Duitsland aanmelden.

Daarnaast wacht ik toch liever op de V2 versie van de Pre. Het lijstje met klachten op Precentrel.net is veel te lang om nog langer geinteresseerd te zijn in deze eerste versie. Ik ben er heilig van overtuigd dat de site zich zal vullen met mensen die het toestel elders in europa gaan halen....maar zal zich ook snel vullen met alle klachten en bugs.

Laatst gewijzigd door Ce; 17 oktober 2009 om 12:07.
Met citaat reageren