Los bericht bekijken
  #1  
Oud 05 april 2008, 12:07
MikeO MikeO is offline
Lid
Model: Palm Treo 500v
 
Geregistreerd: 31 maart 2008
Berichten: 20
Pairen Bluetooth lukt niet

Ik probeer al een paar dagen de Treo via bluetooth te pairen maar ik krijg elke weer de melding

Bluetooth PAN-Client
Verbinding met [Treo 500v] is geweigerd.

OS: Vista
Smartphone: Treo 500v
WMDC: 6.1
USB Bluetooh dongle: XXodd met laatste Toschiba drivers voor Vista v5.10.12(T)
Windows Update volledig bijgewerkt.

Mijn anders Smartphone en PDA kan ik zonder problemen pairen alleen de Treo niet.
Voor de zekerheid heb ik deze ochtend de PC een keer opnieuw geinstallerd en ook de Treo hersteld naar de fabrieksinstellingen.

Via kabel een partnerschip insgesteld en de Treo met Outlook gesynchroniseerd. Dat werkt prima.

Vervolgens probeer ik een bluetoohverbinding op te zetten met de Treo

Op de Treo bluetooth & zichtbaar aangezet.
Op de pc via de Bluetoothwizard, zoals ik ok de PDA kan doen, gezocht en verbinding proberen te maken. Daarna een pincode ingevoegd 00000000. De Treo geeft de melding en ik kies voor Yes. Daarna moet ik de pincode invoeren en vul in de code die ik op de pc heb opgegeven.

Zodra ik de code 00000000 bevestig krijg ik op de PC dus de melding terwijl de Treo doodleuk de melding geeft dat ik verbonden ben wat dus niet zo is. Als ik later op de pc een verbinding probeer te maken krijg ik na een paar seconden weer de melding.

Ik heb dit toch op andere apparaten vaak genoeg gedaan maar op de een of andere mannier wil de Treo dit niet.

De Treo kan ik wel weer zonder problemen pairen met de Parrot Carkit.

Om gek van te worden en hoop dat iemand nog tips heeft.
Al diverse handleidingen op internet doorgenomen voor de zekerheid maar dat maakt verder niets uit.

Ook andersom pairen dus via de Treo naar de PC maakt niets uit. De PC laat de Treo dan niet zien nadat er zogenaamd een pair is opgebouwd.

Zoeken op de melding kom ik wel iets tegen maar geen oplossing.

Laatst gewijzigd door MikeO; 05 april 2008 om 12:51.
Met citaat reageren