Los bericht bekijken
  #3  
Oud 02 mei 2007, 16:16
Oscar
Guest
 
Berichten: n/a
Hoi Gazpacho,

Ik heb dat overwogen maar ik denk niet dat het in dit geval nodig is. Dit wireless network gebruikt static WEP keys. Dingen als EAP en LEAP worden dus niet gebruikt. Op zich kan het geen kwaad om de update wel te installeren, maar het is qua grootte best een flinke (32MB op de Secure Digitalkaart nodig, om 's wat te noemen). Dus dat doe ik alleen als het echt nodig is.

Overigens ben ik wel iets verder gekomen. Door in de Palm de volgende instellingen te doen krijg ik inmiddels een IP adres toegewezen:
  • Key type: 104-bit ASCII (dit schijnt synoniem te zijn met 128 bit om de een of andere reden)
  • Four keys: aanvinken (nu verschijnt de mogelijkheid om een 13 karakters lange key in te voeren)
  • Key index: 1
  • Bij Details kiezen voor Peer-to-Peer (ad-hoc) connectie.
Ik heb alleen nix aan het toegewezen IP-adres, omdat de browser op de Palm meteen een Cannot Find Requested Page foutmelding geeft! Het WiFi icoon geeft aan dat de sterkte van het signaal zeer zwak is, wellicht te zwak om te kunnen surfen. Gek genoeg geeft mijn laptop aan dat de signaalsterkte prima is - draadloos verbinden via de laptop is dan ook geen enkel probleem.
Met citaat reageren