Los bericht bekijken
  #9  
Oud 13 januari 2004, 09:59
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Op 13-01-2004, om 10:47 heeft RoelvdV dit gezegd in bericht #8
Is dit nou de CLIE waar PatrickL al zo lang op zit te wachten?

En over die camera: zet er of een goede camera in (minimaal 1.3 of 2 megapixels), of laat het ding gewoon weg en dat geldt voor alle apparaten met ingebouwde camera. Verder is dit een fraai apparaat, maar ook hiermee haalt Sony mij niet over (geen SD, geen PalmOne Universele connector). En dat ze geen landscape ondersteunen lijkt me een misser, gezien de T3.

Groeten, Roel.
Neuh, patrickl wil geloof ik ook een toetsenbordje.

En ben ik nou echt de enige die per se een camera in zijn volgende Palm wil hebben? Ik ga namelijk nogal vaak op stap met vrienden (raar he, gezien de tijd dat ik op het forum doorbreng ) en ik vind het dan altijd erg jammer dat ik geen (flut)foto's daarvan heb. En ik wil dan geen aparte camera meesjouwen. Ligt misschien aan de leeftijd....

Verder zou ik moeiteloos zo weer overstappen naar memorysticks, en die UC... tja, ik heb dan ook helemaal geen accessoires die dat vereisen, en zolangzamerhand begint Sony universeler te worden met haar connectors dan Palm (als de nieuwe TE2 ook geen UC heeft).

En om even advocaat van de duivel te spelen, stel ik mijn vraagtekens bij het directe praktische nut van native landscape support zoals de T3 dat heeft. 3 zaken die mij zo te binnen schieten waarbij het handig is zijn:

- Ebooks, maar met Palmreader of TiBR kun je sowieso het scherm al kantelen, dus dit gaat daarvoor niet op

- Browsen, naar mijn weten kantelt Netfront al mee

- Tekstverwerken, okee, dan is dit wellicht een misser dat als je lekker aan het typen bent op je toetsenbord, dat het dan niet meekantelt.

Maar voor de rest, waarom hires+ landscape eigenlijk? Omdat ik alweer een offtopic-golf voel aankomen, graag hierover in deze thread verder discussieren.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren