Los bericht bekijken
  #2  
Oud 16 december 2010, 11:56
Dick99999 Dick99999 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Dick
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 04 december 2004
Berichten: 189
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrmad1909 Bekijk bericht
.....Let wel!!! Ondanks alle mooie verhalen is mijn hele USB schijf wel gewist. Maar de WebOSRepairUtility.jar kon ook mijn device id niet meer vaststellen. Dus ik zal het aan mezelf te danken hebben.

Dat is ook mijn grootste punt van kritiek op het hele Homebrew gebeuren. Je moet echt, echt, echt goed lezen en alles echt goed nakijken en weten wat je aan het doen bent. En NOOIT NOOIT zomaar een update draaien. Altijd gewoon 2 of 3 dagen wachten en op het forum nazien of één van de apps een probleem geeft......
Volgens mij staat ergens(?) dat de doctor van webOS2 de USB schijf inderdaad overschrijft. Ik weet alleen niet meer waar ik dat gelezen heb. Bij mij is de USB 'schijf' ook overschreven, dat wilde ik ook.

Mijn ervaring met homebrew is goed. Ik denk dat het sterk afhangt van de patches. Ik heb 25 patches geïnstalleerd en draai update bijna elke week zonder problemen (ervaring onder webOS 1).

Misschien dat het voor webOS2 nog niet zo betrouwbaar is, er zijn nog weinig patches beschikbaar. En bij homebrew weet je of een patch onder 2 draait. Bij de catalog meestal (nog) niet, daar wordt voorlopig alleen een minimale benodigde versie van webOS genoemd. Het lijkt dus alsof alles onder 2 draai als er staat minimaal 1.4.x benodigd. Een aantal apps hebben hun beschrijving veranderd en aangegeven dat de app wel/niet op webOS2 draait.
Met citaat reageren