Los bericht bekijken
  #5  
Oud 23 september 2007, 18:06
Donerico
Guest
 
Berichten: n/a
aan Mwfadebeer

Eerst even waarom het zolang duurde voordat ik antwoorde: ik ben als transportondernemer ruim 5 dagen per week onderweg van en naar Spanje en heb ook in de weekenden veel te doen aan administratie etc. Ook heb ik bij meerdere bronnen geprobeerd mn Palm gangbaar te maken, tot zover nog met weinig resultaat...
Ik heb op jouw aanraden met angst en beven een harde reset uitgevoerd na eerst te hebben geprobeerd alle bestanden op te slaan.
Na opnieuw installeren vd software mis ik nog steeds -wat ik nu dus wél ontdekt heb- mijn kaarten van Europa! Kaarten vd Canarische eilanden zitten er nog wel op (al heb ik daar helaas erg weinig aan).
Nu zou ik misschien bij TomTom nieuwe kaarten van Europa kunnen kopen, maar dat kost me dan opnieuw geld terwijl ik er toch al voor betaald had!
Overigens had ik al geprobeerd een ander memory-kaartje in de zijkant te frommelen maar daarmee herkent mijn Palm ook niet die kaarten. (wel op de Palm waarvan ik m geleend heb).
Ik denk dat ik -op advies van Vodafone- toch maar rechtstreeks contact opneem met TomTom; wellicht weten zij wat ik moet doen...

Oja, ondanks mn van te voren opgeslagen gegevens, mis ik na het opnieuw terugzetten vd oude bestanden nog een hoop info: mn "notes"en mn adresgegevens die ik aan mn Sim-kaartje had gekoppeld.
Nog bedankt vd info; als je nog meer tips hebt zijn die altijd welkom!

Groetjes, Donerico
Met citaat reageren