Los bericht bekijken
  #2  
Oud 31 oktober 2008, 07:40
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Ik heb geen problemen met mijn Tx en Vista. Heb je wel de nieuwste versie van de desktop software ?

Als ik lees wat je er mee wilt zou ik denk ik weer voor Palm gaan, misschien dan maar tweedehands zoeken. Anders kom je inderdaad snel in de smartphones terwijl je eigenlijk aangeeft dat je dit niet wilt. Maar als je dat toch doet, heb je m.i. de volgende mogelijkheden:

- Palm Centro: maar dan wellicht dezelfde Vista problemen (zou niet moeten)
- WM, bijv Palm Treo Pro: persoonlijk ben ik afgeknapt op de traagheid van het systeem, maar wil je dit zou ik Palm nemen (750v) beviel me redelijk goed.
- Symbian: was traag, met slechte PIM mogelijkheden, maar derde generatie is trek verbeterd. Ik heb nu een Nokia E71 en die is helemaal super. Snel, goede batterijduur en PIM is sterk verbeterd maar blijft toch een achter bij good old Palm. Quikcoffice zit er standaard bij (doet een beetje wat Docs to go doet).

Tot slot: ik heb laatst een iPod Touch (iPhone waar je niet mee kunt bellen) gewonnen en ondanks mijn bedenkingen ben ik erg enthousiast over het apparaat. Het heeft ook redelijke PIM functies en er komt steeds meer software. Misschien te fancy voor wat jij wilt, maar in ieder geval geen WM en het overwegen waard.
__________________
-- alles begint met chaos --
Met citaat reageren