Los bericht bekijken
  #8  
Oud 09 juni 2001, 09:14
Bommeltje's schermafbeelding
Bommeltje Bommeltje is offline
Kei lang lid
Voornaam: Peter
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 juni 2001
Locatie: Grave, gelegen in het BRABANTSE land, waar het (Palm)leven nog goed is
Berichten: 273
Heb gisteren een 32 MB MMC-card geinstalleerd en wilde daarop o.a. AvantGo met z'n gedownloade pagina's plaatsen. Zoals ze hier zeggen: 'Lauw loene', dat gaat dus niet. Alleen AvantGo kan op de kaart geplaatst worden, de gedownloade pagina's worden/blijven op de handheld geplaatst (geen voordeel dus).

Wat wel gaat is het verplaatsen van al je games en grafische bestanden naar de kaart. Daarmee ruimte vrij makend op je handheld voor essentiële software. Bovendien moet je op je handheld minimaal 1 MB vrij houden om de programma's van de kaart te kunnen opstarten. Deze worden immers bij aanklikken gecopieerd naar de handheld (waarna er ook nog ruimte over moet zijn voor het programma om te kunnen draaien).

Al met al niet optimaal, maar het feit dat ik mijn grafische bestanden en minder essentiële software op mijn kaart kan 'parkeren' vindt ik wel prima

Hopelijk komt er binnenkort een "handleiding" voor het gebruik van de kaarten, want nu is het maar aanrommelen. Een voorbeeld: ik heb via de Palmdesktop wat grafische bestanden naar de kaart overgebracht. Gaat makkelijk, geen probleem..... totdat je er iets mee wil gaan doen. Geen enkel programma detecteert ze op de kaart. De kaart zelf geeft via Card Info wel aan dat er een 'Image Directory' bestaat met ± 115,8 KB inhoud, maar ik kan er niet bij komen

Iemand ideeën??

Groeten, Peter
http://www.bommeltje.nl
[Bewerkt door Bommeltje op 09-06-2001 om 01:10 PM]
__________________
Mvg, Peter van Bommel
http://www.bommeltje.nl

Hoe leger de geest, hoe bloter het beest...
P.S. Ik gebruik ALTIJD de zoekfunctie voordat ik iets vraag...
(maar vergeef 't me als ik weer ens te impulsief ben )


Mijn PDA's: na eerst 2 Casio organizers verslonden te hebben, zag ik het licht,
waarna de Palmziekte pas écht uitbrak: IIIe - m505 - TT - T3 - T5 - Treo650 - TX.
Met citaat reageren