Los bericht bekijken
  #1  
Oud 23 juni 2012, 06:48
zowie zowie is offline
Lid
Model: HP TouchPad
 
Geregistreerd: 10 juni 2008
Berichten: 14
Palm pre 2 incl lederen org. heupcase + touchstone (optie HP Touchpad)

Helaas....binnenkort ga ik (zeer waarschijnlijk) afscheid nemen van mijn palm (de allerlaatste echte Palm) met Webos van HP. Toestel wordt momentele dagelijks gebruikt. Unieke leren case voor dragen aan je riem (magnetische sluiting, en linnen koortje om toestel uit te nemen) én touchstone lader (werkt echt super).
Ik krijg een Iphone van de zaak, en tja dan wordt ie werkloos. Dus wie heeft er interesse?
Daarnaast als ik een echte liefhebber tref overweeg ik mijn touchpad misschien ook mee te verkopen. Ik gebruik ze immers als een soort siamese tweeling. Ben er nog niet helemaal ui Afscheid nemen van o.a. de externe (gratis) 50 gB schijf opslag....is lastig én de apps van HP zijn el zeer efficiënt (zakelijk) en veel beter wat apple biedt.
Dus als er serieus interesse is in deze goed werkende producten, laat het mij even weten. Prijsindicatie voor beide...flink eind in de richting van de Ipad, want die wil ik als vervanger (met name dat synchronisatie dan weer tussen tel, ipad en macbook optimaal is)
Met citaat reageren