Los bericht bekijken
  #23  
Oud 11 mei 2007, 22:45
robvanvliet's schermafbeelding
robvanvliet robvanvliet is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 16 december 2000
Locatie: Eindhoven
Berichten: 288
Stuur een bericht via ICQ naar robvanvliet Stuur een bericht via Instant Messenger naar robvanvliet Stuur een bericht via MSN naar robvanvliet Stuur een bericht via Yahoo naar robvanvliet Stuur een bericht via Skype™ naar robvanvliet
Het laat genoeg ruimte over voor interpretatie hoor. Er staat "niet regelmatig tien keer zo veel". Vervolgens krijg je minimaal twee waarschuwingen. Er volgt nooit een rekening voor het dataverbruik. Nergens staat hoe het gemiddelde berekend wordt, maar het lijkt me redelijk dat dat pas statistisch relevant is als er een aantal maanden of zelfs een jaartje mee gedraaid is.

Overigens wordt door vrijwel alle providers een "fair use" policy gehanteerd. Het lijkt alsof KPN die heeft geprobeerd te kwantificeren. De reden daarvoor is "slechts" zakelijke gebruikers af te schrikken, zo lijkt 't.

Maar goed, we zullen zien: wat dat betreft is het wel een gokje. Als je al een KPN abbo had, dan kan het in ieder geval geen kwaad. Eerlijk is eerlijk: als ik die niet al had zou ik er niet voor van provider gewisseld hebben.

Rob
Met citaat reageren