Discussie: NS-Reisplanner
Los bericht bekijken
  #90  
Oud 01 november 2001, 22:43
jeeptricks's schermafbeelding
jeeptricks jeeptricks is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 29 november 2000
Locatie: Madurodam
Berichten: 598
Exclamation

Enige tijd geleden heb ik NS attent gemaakt op deze discussie. En ik heb vandaag antwoord gekregen van klantenservice van NS.


>
> -----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: @@@
> Verzonden: woensdag 10 oktober 2001 21:13
> Aan: ns klantenservice
> Onderwerp: Idee: spoorboek op de Palm?
>
>
>
> Geachte mevrouw, mijnheer,
>
> Ik ben (nog) geen gebruiker van uw vervoersaanbod, maar wil u toch graag attent maken op het volgende.
>
> Op de Palm site (een forum van gebruikers van een handige handheld computer) http://www.palmclub.nl/ staat een thread die in korte tijd al meer dan 4550 keer geraadpleegd is. Daarmee de meest geraadpleegde pagina in het bestaan van het Palm-forum!
>
> Het onderwerp is of het NS-spoorboekje ook leverbaar is voor de Palm en als niet, hoe die dan desnoods zelf te maken. Het geeft aan dat er veel behoefte aan bestaat.
>
> Wellicht een tip?
>
> Hier de link:
> http://www.palmclub.nl/forums/forumd....php?forumid=8
>
> Groet,


> Geachte heer @@@,
>
> Graag reageer ik op uw reactie over de reisplanner.
>
> Helaas is er voor palmtop computers geen reisplannerversie verkrijgbaar.Momenteel werken onze conducteurs met de 'railpocket', een palmtopcomputer. Deze is echter alleen bedoeld voor dienstgebruik.
>
> Er zijn geen plannen om hier een commercieel product van te maken.
>
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

> Met vriendelijke groet,
> Bart L., NS Klantenservice


Dus we weten het weer: Hoewel NS zelf voor de Palm OS omgeving het programma klaar heeft liggen, lopen ze niet warm voor een samenwerking met ons, helaas.

Wellicht iemand die namens de Palmclub aan NS een interessant voorstel weet te formuleren? Een voorstel dat bijna niet geweigerd kan worden? Die krijgt van mij het e-mail adres van de heer L.
Groet,
__________________
[][][][][][][]
Met citaat reageren