Los bericht bekijken
  #5  
Oud 24 juni 2005, 15:58
Chamsin Chamsin is offline
GPS lover
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 02 januari 2003
Locatie: Den Haag
Berichten: 126
Unhappy Wat een hel...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chamsin
Ga het voor het grootste gedeelte doen zoals PalmOne aangeeft, maar wel met een herverhernoemde backup-directory...
Misschien zelfs wel conduits de-installeren... Ik wil echt zo schoon mogelijk opnieuw...

Cheers!
Nou, het laatste nieuws van het front... Treo afgelopen woensdag gekocht.
Gisteren uitgebreid gaan zitten voor de grote overstap. De nieuwe TT5 moest nog even op de T3 blijven, dus eerst dat afgehandeld.
Daarna volgens de beschrijving de boel overgezet. My Goodness, ik heb in mijn computerende leven nog niet vaak zoveel foutmeldingen in zo'n korte tijd gezien.

Het overzetten van de PIM-data ging helemaal goed en de machine was verder zo goed als schoon. Maar bij het syncen kreeg ik continue gierende foutmeldingen, waar ik na een tijdje gek van werd.

Omdat ik wist dat mijn PIM-data veilig was, heb ik ALLE Palm-gerelateerde software, conduits en weet ik veel wat van mijn XP-bak gesmeten. Toen een verse installatie van Palm Desktop (nee, ik sync niet met Outlook!) en daarna weer begonnen met het opnieuw installeren van de meest belangrijke software, zoals Databk5, Backup Buddy VFS, en nog wat...
Daar ga ik straks mee verder, na de update naar 1.13, om wat meer geheugen vrij te maken....
Als daar nog iets over te vloeken valt, dan zijn jullie de eerste die het horen.
__________________
---
[iPhone 3G][KPN + Internet Totaal]
Met citaat reageren