Los bericht bekijken
  #1  
Oud 19 juni 2005, 19:50
Chamsin Chamsin is offline
GPS lover
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 02 januari 2003
Locatie: Den Haag
Berichten: 126
Upgraden van T3 naar Treo 650

Môgge!

Met de kans op gepiep, stel ik mijn vraag hier toch maar even. Nee, ik ben geen beginner ('gebruiker' sinds Palm V) en ja, ik kan wel een beetje experimenteren, maar daar heb ik nu (vanwege tijdgebrek) even weinig trek in. En heb ik het forum al gezocht, maar niets gevonden. )

Ik wil van mijn T3 over een paar dagen (eindelijk!) naar een Treo 650 overstappen.

Ik ben al uitgebreid geweest op http://www.palmfocus.com/treo650.php?item=85 (erg nuttig!) en PalmOne (PO), maar er worden wat tegenstrijdige zaken beweerd met betrekking tot die overstap.
Wat ik eigenlijk wil is zo schoon mogelijk opnieuw starten, met vanzelfsprekend alleen behoudt van PIM-gegevens (agenda en adressen).
Er wordt bij PO op het ene punt gezegd dat *alleen* de PIM-gegevens meegaan en op een andere plek dat er op applicaties gefilterd gaat worden die door PO als niet compatibel gezien worden. De rest zou wel geïnstalleerd worden.

Ik heb er wel een idee over hoe te handelen, maar wellicht dat iemand daar al zijn heldere licht over heeft laten schijnen?!

Graag! Thanx alvast!
__________________
---
[iPhone 3G][KPN + Internet Totaal]
Met citaat reageren