Los bericht bekijken
  #6  
Oud 11 april 2005, 09:37
Danskonijn's schermafbeelding
Danskonijn Danskonijn is offline
Een echte meelezert
Voornaam: Sander
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 25 april 2003
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 264
Ik zie weinig potentie voor een dergelijke iPod. Vergeet niet dat de 'normale' mobiele telefoon (niet de smartphones dus) ook al jaren PIM mogelijkheden biedt, en ik heb niet het idee dat dat echt aangeslagen is, op een sporadisch alarmpje na dan. En als er een apparaat succesvol zou kunnen zijn als agenda, is het de mobiel wel. Je hebt hem immers dagelijks op zak, waar je een apparaat met als kernfunctie mp3speler nog wel eens lekker thuis laat. Het ons allen bekende: 'ik wil niet de hele dag met 2 dure apparaten slepen'-verhaal. En al helemaal niet in de kroeg.

Ik denk toch dat een smartphone de voornaamste keuze is voor mensen met de behoefte aan een mobiele agenda. Wil je meer, dan koop je een PDA, en niet een dure iPod met weinig 3d party software en ingebouwde PIM apps die in de kinderschoenen staan. Helemaal jong volwassenen die als bijkomend voordeel gebruik willen maken van navigatie. Blijft over de 'hippe' generatie. Betalen zij 200 euro meer voor een veels te klein kleurenschermpje en wat basis PIM functies? Ik zie het niet gebeuren.
__________________
Het konijn maakt een uitstapje....X50v
Met citaat reageren