Los bericht bekijken
  #20  
Oud 13 september 2013, 07:34
Gespy's schermafbeelding
Gespy Gespy is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 27 april 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 139
Bedankt rx-shorty voor de beschrijving. Ik heb sinds vandaag er een HP Veer bij. Gekocht in de US, dus geactiveerd voor de Amerikaanse app catalog. Ik heb jouw beschrijving gevolgd en dat ging helemaal goed, tot de laatste stap. De SIM kaart zit er nu in en ik ben ingelogd via Impostah. Alleen als ik de App catalog opstart, zie ik nog dollar tekens staan, i.p.v. de pond. Ik kan ook geen free app installeren. Ik krijg 'Install failed'. Ik heb al de datum terug gezet, om het certificaat probleem te omzeilen.

Als ik op de telefoon bij accounts kijk, zie ik bij Palm Profile ook 'Dr. Skipped Firstuse' staan, i.p.v. het ingevulde account. Is het daarom dat ik geen apps kan downloaden? Hoe krijg ik daar het juist pofile?

Ik zit er ook aan te denken de telefoon te docteren naar versie 2.2.4. Moet ik daarna weer Impostah doorlopen? Of krijg ik dan weer de 'first use' schermen, waar ik dan het reeks aangemaakte profiel in kan vullen? Misschien dat ik dan ook van 'Dr Skipped Firstuse' af ben en wel de UK catalog heb (als ik het profiel bekijk op de palm site, zie ik wel UK catalog staan).

Veel vragen, ik hoop dat iemand daar een antwoord op heeft. Alvast bedankt.
Met citaat reageren