Discussie: HotSync problemen
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 31 mei 2005, 08:26
Johan Lemmers's schermafbeelding
Johan Lemmers Johan Lemmers is offline
"Viper Driver"
Voornaam: Johan
Model: Visor
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: Tilburg
Berichten: 42
Cool HotSync problemen

Hoi...

Er zijn problemen op mijn T5, met name bij de installatie van de Adobe Reader voor Palm OS vanaf de Software Installation CD.

Ik blijf meldingen ontvangen over dll files die niet gevonden kunnen worden, met name HSLOG20.DLL, SYNC20.DLL en TABLE21.DLL, waardoor dit programma niet geïnstalleerd kan worden.
Het "advies" om het programma opnieuw te installeren heeft geen enkele invloed, een nieuwere versie van de Adobe Reader installeren (AdobeReader305-PalmOS.exe) lost ook niks op.

Ik heb op de PALMOne website rondgekeken maar daar kwam ik ook niet echt verder, ik ben daar alleen te weten gekomen dat het te maken heeft met de PALM Desktop installatie en de USB connectie, als ik het tenminste goed begrepen heb.
Ze geven daar de raad om de USB connector los te koppelen en dan de USB software te deïnstalleren en weer opnieuw te installeren.
Alleen, ik heb helemaal geen CD met USB software, ik heb alleen mijn Software Installation CD.

Wat ik ook probeer, de genoemde foutmeldingen blijven op mijn beeldscherm verschijnen.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

gr.
__________________
Johan "VIPER" Lemmers
Nederland / the Netherlands
Met citaat reageren