Los bericht bekijken
  #11  
Oud 17 november 2010, 07:39
PDATechCenter PDATechCenter is offline
PDATechCenter, Zaltbommel
Voornaam: Richard
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 08 december 2000
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 122
Stuur een bericht via MSN naar PDATechCenter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Latu Bekijk bericht
cool. Ik zag ook een bericht dat de nederlandse palmsite de Pre2 aanbiedt. Activeren is alleen onduidelijk ivm paid apps. Ben nu ruim een half jaar in bezit van een Pre maar ben toch geinteresseerd in de Pre2. Of toch wachten tot de Ces volgend jaar???
Ja zeg, eindelijk is het "binnenkort verkrijgbaar" -wat er 1.5 jaar heeft opgestaan- eraf. Activatie is wel duidelijk: als je een Pre in NL activeert, dan heb je geen paid apps. Dat geld ook voor de Pre2

Wachten? Volgend jaar zijn er weer nieuwe devices. Als je telkens wacht op het nieuwste model, dan kom je er nooit aan toe om er 1 aan te schaffen. Er worden voor 2011 5 nieuwe webOS devices verwacht. Het belooft een interessant jaar te worden. Eindelijk hebben wij nu ook de mogelijkheid om rechtstreeks bij Palm in te kopen. Ik probeer dat al 10 jaar. Nu hebben we de zaak eindelijk rond! (of dat dankzij HP is weet ik niet.....) Wat we wel aan HP hebben te danken is de snelle uitrol van de Pre2, en de Simlockvrije verkoop. Overigens is de Pre2 de standaard telefoon voor HP medewerkers, en heeft HP aan een groot deel van haar personeel de Pre2 verstrekt.

Laatst gewijzigd door PDATechCenter; 17 november 2010 om 07:47.
Met citaat reageren