Los bericht bekijken
  #4  
Oud 11 oktober 2007, 11:20
Bob_Basli Bob_Basli is offline
Senior lid
Voornaam: Arjan
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 23 december 2003
Locatie: Dronten
Berichten: 62
De GPS heeft bij eerste opstart inderdaad veel tijd nodig om zijn fix te krijgen. In mijn eerste geval moest ik hem tussendoor opnieuw aanzetten, omdat hij automatisch na 5 minuten zonder verbinding met je pda uitgaat. Je pda hoeft niet aan te staan en verbinding te hebben, om je gps een positie te laten bepalen. De gps verliest zijn library automatisch als hij x-dagen (ik dacht 14) niet aanstaat. Dan duurt het weer langer voordat hij z'n positie heeft. Wanneer de gps een fix heeft gehad en je hem uitzet, en vervolgens op een locatie meer dan 150km verder weer aan, duurt het ook langer voordat hij z'n positie heeft bepaald.
Het klinkt bij jou inderdaad als een gps probleem en niet zo zeer een software probleem. Begrijp ik het goed dat je software op de T5 wel gewoon werkt, maar de verbinding tussen de pda en gps niet?
Heb je de MkII gps in je lijst met trusted devices staan (Preferences - Communication - bluetooth - setup devices - trusted devices). Deze pairing moet er wel zijn, anders ziet TT5 de gps niet.

Succes maar weer
Met citaat reageren