Los bericht bekijken
  #99  
Oud 01 december 2006, 09:32
valk1
Guest
 
Berichten: n/a
Ben nog steeds bezig met het zoeken naar allerlei handige programmaatjes.Tot nu toe springen bij mij eruit (en gaan er w.s. ook niet meer vanaf):- Planner (freeware; utility): bijhouden van o.a. verlofdagen in een jaar- en/of maandoverzicht, met de exportfunctie naar Memo is rapporteren over opgenomen uren naar de secretaresse een fluitje van een cent. Wel eerst even slim de catergoriën indelen.- Graffiti Anywhere (freeware; utility):maakt van je hele scherm een gebied om tekst in te voeren met de graffiti.vooral de eenvoudige manier om hoofdletters in te voeren bevalt mij erg goed.- X-master (freeware; utility):hacksoftware altijd handig in bepaalde situatie om hacks aan of uit te zetten.- Traffic (freeware; game):schuif alle auto's zo dat het rode autootje an ontsnappen aan de file.erg vermakkelijk puzzelspelletje met 40 levels welke in moeilijkheid opklimmen.- A5 (freeware; utility; beta):weekviewer/agendaprogramma. Voorgangers op mijn Palm waren:* Today: maar vanwege bug : Fatal Errors na klikken op een event in de weekview er weer af gehaald en vervangen door:* ksdatebook: prima programma maar leverde steeds dubbele resultaten op in de find functie. geen halszaak maar toch. . . Ik was uiteindelijk alleen maar opzoek naar een weekviewer in het datebook.A5 is een mega-instelbare weekviewer. Zoveel instellingen zijn mogelijk dat het soms ook wel weer erg veel is.
Met citaat reageren