Los bericht bekijken
  #93  
Oud 01 november 2005, 10:45
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghia
- 1 - Bij 'nu op tv' is de sortering van straks naar nu. Andersom (beginnen bij de kleinste tijd) vind ik logischer.
- 2 - Bij het opstarten van die lijst duurt het lang voor er iets beweegt nadat het menu weg is. Ook het polshorloge is niet te zien.
- 3 - Per kategorie komt sneller in beeld, maar houdt geen rekening met de geselekteerde zenders. Alle programma's worden getoond of de zender in de zenderlijst aan of uit staat.
- 4 - Bij het zetten van een alarm wordt het wekkertje getoond, maar roep je de details opnieuw op, wordt het wekkertje niet meer getoond, terwijl het alarm er nog is.
- 5 - Bij het wissen van alarmen, werd in de vorige versie automatisch het volgende alarm geselekteerd. Druk je op delete zonder selektie verschijnt er errormessage 10: subscript out of bounds. (alleen na wissen van 1 alarm)
- 6 - Bij de meeste lijstjes staat de laatste regel er maar half op.
- 7 - Als je in een lijstje op de schuifbalk versleept, wordt de lijst hertekend, daarna weer hertekend op de losgelaten positie en vervolgens springt de balk weer terug naar de startpositie en wordt de lijst opnieuw hertekend.
- 8 - Ik heb ook eens gehad dat tikken op de schuifbalk maar 1 item doorschoof ipv de hele pagina.
En nog een laatste verzoekje: De datum die in de linkerbovenhoek op het overzichtscherm staat als '1/11' , kan dat als 'di 1' getoond worden?
1. klopt: ik laat programma's die bezig zijn en binnen een kwartier gaan beginnen zien op omgekeerde volgorde van begintijd. Je bent immers niet geinteresseerd in programma's die al bijna afgelopen zijn....
3. klopt. ik laat hier dcomplete database zien. een selectie maken kost teveel tijd.
2, 4 en 5 zal ik tzt. proberen te tackelen
6. klopt: kun je zien dat er nog meer komt

Het DNS-probleem (of de Error 40) kan ik niet reproduceren. Lijkt me een individueel probleem.
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren