Los bericht bekijken
  #84  
Oud 30 oktober 2005, 17:00
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Ik heb nog een paar puntjes opgemerkt:
- 1 - In een programma zijn details staat het alarmwekkertje aan, maar er is geen alarm in de alarmlijst of in datebook.
- 2 - Als je de 4 uur scroll maakt, wordt het opschuiven geanimeerd gedaan.
Richting toekomst zie je de programma's die aan het einde van het scherm stonden, nu doorlopen tot hun eindtijd. De rest daarna is grijs. Hierna wordt de database doorzocht en het scherm volledig hertekend.
Richting verleden schuiven de programma's naar rechts een echo spoor achterlatend van telkens de eerste letter, zodat op het laatst de hele programmalijn volstaat in de programmakleur en met die eerste letter. Daarna wordt de database doorzocht en het scherm volledig hertekend.
Voor mij brengt die hele animatie niets bij, want ik zie aan het eind ervan alleen maar dingen die ik al weet (programma's die aan het einde van het scherm staan) of helemaal niets en dat is puur tijdverlies. Geef mij maar een jump scroll.
- 3 - Voor wat de teksten op de onderste buttons betreft. Alle vier buttons worden minstens driemaal hertekend en bij een redraw is er een pixelcoordinate misalignment, waardoor de teksten ook op de onaangeroerde buttons een klein sprongetje maakt.
- 4 - Bij navigate to werkt 'vandaag' niet om naar de huidige tijd terug te keren.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren