Los bericht bekijken
  #75  
Oud 27 oktober 2005, 08:35
notgo notgo is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 21 juni 2005
Berichten: 84
Citaat:
FBTV: Exception EPalmSyncError, Message = Error 16387 :The requested database, record, resource, etc. could not be found.
Fout bij het installeren van FBTV_Prog.pdb. Zet beide bestanden handmatig op je palm voordat je FBTV gaat gebruiken
Ja. Die fout had ik ook. Hij probeert de database leeg te gooien voordat hij de nieuwe records toevoegd. Als de database nog niet op de palm staat, krijg je deze fout.

Ik heb er voor gekozen om de database niet zelf aan te maken als hij nog niet bestaat omdat ik niet de 'eigenaar' van de database en het formaat ben. Ik ga dus graag uit van de door Frans aangemaakte database met alle juiste header instellingen. Wellicht is het nog een overweging waard om dat aan te passen.

In ieder geval is het handig om het even te melden in de installatiehandleiding.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr
8. De databases (die ik lever, wat notgo er mee doet weet ik niet) zijn al zo goed mogelijk gesorteerd. Elke optimalisatie die ik er uit zou kunnen persen probeer ik uit. Het "renderen" kost absoluut niet meer tijd (vergeleken met versie 1).
Ik doe niets met de database. Ik insert de records 1 voor 1 in de database op de palm zoals ze aangeleverd worden.

Laatst gewijzigd door notgo; 27 oktober 2005 om 08:40.
Met citaat reageren