Los bericht bekijken
  #5  
Oud 11 maart 2005, 11:17
lerou lerou is offline
Forumbikkel
Voornaam: John
Model: Palm m500
 
Geregistreerd: 28 januari 2002
Locatie: mestreech
Berichten: 138
Citaat:
Op 11-03-2005, om 10:41 heeft domo dit gezegd in bericht #4
De kritiek op de Treo snap ik niet. TomTom werkt immers wel en het bellen zal ook wel geregeld zijn, al weet ik daar het fijne niet van.

Dat de boel een beetje vast zit qua hardware klopt wel, maarja, bij PocketPC's denk ik vaak dat ze het écht niet snappen wat men nuttig kan gebruiken. VGA-schermen zijn daar één ding van.

PDA's zijn in mijn ogen gewoon een niche-markt en dat zijn smartphones niet. Dus als je winst wilt maken moet je je richten op die categorie, maar helaas doet Palm ook dat te weinig. Ze moeten echt haast maken met wat concurrerentie voor Nokia, maar goed, dat is een andere discussie.
Domo,

Ben het met je eens wat betreft de nichemarkt die de PDA markt is, overigens kan een nichemarkt uitermate interessant zijn. Vind het ook geen punt dat Palm zich meer met de Treo bezighoud, maar wel een punt is het dat men niet de roots moet verwaarlozen en niet innovatieve PDA's neer moet zetten. Een sterfhuisconstructie toepassen op je hoofdproduct is zeer gevaarlijk, een overgang dient meer geleidelijk te gaan. Wat dat betreft ben ik wel bang dat Palm uiteindelijk toch achter het net vist. En dat is pas zonde want een mooier OS bestaat er niet in mijn ogen.

Jouw opmerking over de VGA-schermen snap ik niet. Zie jij het nut daar niet van in of ben je van mening dat de PPC er te weinig gebruik van maakt?

Ik zou graag een VGA scherm hebben, temeer daar ik veel gebruik maak van documenten op mijn Palm (spreadsheets, pdf word) en mijn Palm als bibliotheek gebruik.

Sjon