Los bericht bekijken
  #4  
Oud 15 maart 2014, 12:01
TonW TonW is offline
Die-hard WebOS gebruiker
Voornaam: Ton
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 22 januari 2013
Locatie: Nuenen
Berichten: 6
Ook ik gebruik mijn Pre3 nog steeds, met ongeveer dezelfde redenen als 'domo'. Er zijn van allerhande handige apps beschikbaar op andere platforms die ik wel zou willen hebben, maar eigenlijk kan ik natuurlijk prima zonder. Ik maak intensief gebruik van bellen, email, sms, memos en Mojowhatsup. Dat switchen tussen apps via cards werkt zo handig en intuïtief dat ik dat eigenlijk nooit meer wil missen. Onvergelijkbaar handiger dan de Android telefoon van mijn vrouw. Verder gebruik ik regelmatig Music (Remix) en enkele spelletjes, vooral Free Klondike Solitaire, Azkend en Sparkle. Verder ProjectMacaw voor twitter, maar dat werkt wel érg traag.
Héél vervelend: die LinkedIn app werkt al lange tijd niet meer met Synergy en dat is echt een groot gemis. Ook de Facebook app is eigenlijk niks. Tegenwoordig ga ik maar direct naar de site, maar dat werkt ook niet echt. Ik hoop nog steeds op verlossing (via LG?).
Overigens wordt ik al een tijdje niet meer serieus genomen door mijn omgeving omdat ik de Pre3 stug blijf gebruiken, maar dat moet ik er maar voor over hebben.
Met citaat reageren