Los bericht bekijken
  #14  
Oud 19 februari 2004, 21:24
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
Op 19-02-2004, om 22:13 heeft fatal dit gezegd in bericht #13
Een winnaar bekend maken en daarbij meteen de naam van de firma bekend maken waar betrokkene werkt (of eigenaar van is)?? Ik kan me niet herinneren dat ik bij het invullen mijn bedrijf heb moeten opgegeven.

Wat heeft die botenverhuur er nou mee te maken. Komt wat mij betreft niet echt objectief over......
Ik kan je garanderen dat de trekking volledig objectief is gedaan. wil je weten hoe? Ik heb namelijk 'meegekeken'...

Elk persoon dat heeft meegedaan, en de juiste antwoorden heeft gegeven heeft, door het systeem een nummer toegewezen gekregen. Vervolgens is er uit deze nummers volledig willekeurig een nummer getrokken, waarna gekeken is welke naam en adres en eventuele aanvullende informatie die de persoon heeft ingevuld. Deze naam is daarna 'vrijgegeven' als winnaar.

Ik hoop dat je tevreden bent met mijn uitleg.

Mocht je dus niet de gelukkige winnaar zijn, heel jammer voor je. Maar jij hebt in ieder geval nog mee kunnen doen, ik als bestuurslid zijnde was uitgesloten van deelname, terwijl ik een dergelijk pakket best zou willen hebben...
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?