Los bericht bekijken
  #5  
Oud 20 maart 2007, 12:31
eric40 eric40 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Berichten: 118
Het gaat mij er meer om dat waarschijnlijk KPN een vies spelletje speelt. Ten eerste kopen ze Telfort op om EDGE van de markt te drukken om hun duurdere UMTS te kunnen verkopen (= mijn stelling). Ten tweede, aangezien Telfort abonnees goedkoper bellen, wordt de bandbreedte beperkt zodat eigen klanten een goed signaal en bereik behouden wat door de enorme hoeveel nieuwe klanten in gedrang kan komen. Dit gaat dus niet over internetten, maar puur over bellen. Maar over punt twee ben ik niet zeker of dat dat technisch mogelijk is en hoop dus dat meerdere mensen last hebben van een slechtere belsignaal. Dan wordt het namelijk aanneembaar dat dit wel gebeurd. Als dat zo is dan kan er misschien hiervan een zaak gemaakt worden dat Telfort abonnees na overname er slechter uit zijn dan voorheen en eigenlijk op extra kosten worden gejaagd. Iedereen die een EDGE-only telefoon heeft, moet een nieuwe UMTS telefoon kopen. En vanwege een slechte belsignaal hoopt KPN dat Telfort klanten een duurdere KPN abonnement nemen.
Met citaat reageren