Los bericht bekijken
  #18  
Oud 26 september 2005, 22:15
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Nee, dit betekent dat Palm de geregistreerde ontwikkelaars ook de mogelijkheid wil aanbieden om voor de Treo 700w te ontwikkelen Ik snap dat doemdenken hier niet zo Iedereen roept maar dat Palm niet innovatief is en zich vanaf nu alleen maar op Windows Mobile gaat richten, maar ik heb daar nog totaal geen bewijs voor gezien. Natuurlijk zijn voor ons powerusers de T|X en de Z22 geen opzienbarende handhelds, maar met power users houd je geen bedrijf staande. En daarbij: persoonlijk vind ik de T|X een zeer concurrende handheld. Lean & mean en met naar het zich laat aanzien een prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Ik heb de afgelopen twee weken het 'genoegen' gehad om 12 verschillende Windows Mobile pda's en smartphones in huis te hebben en uitgebreid te bespreken, waaronder modellen met het inmiddels veelgeroemde Windows Mobile 5 (ik heb vandaag mijn boekje daarover ingeleverd), maar geloof me: er gaat echt niets boven de eenvoud van het PalmOS, en dat zeg ik niet eens hardcore-gebruiker. Op een gegeven moment was ik in het boekje een bepaalde handeling aan het uitleggen waar in totaal DERTIEN stappen voor nodig waren. Voor de grap deed ik dezelfde handeling op mijn Treo: drie stappen

Geef mij maar PalmOS!
Met citaat reageren