Los bericht bekijken
  #11  
Oud 19 mei 2006, 09:27
chriskuiken's schermafbeelding
chriskuiken chriskuiken is offline
No Life without a Drive
Voornaam: Chris
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 09 oktober 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 67
Arrow

Nou even iets positiefs over Palm-Support:

Lifedrive gekocht bij Dixons - UK op vliegveld. Dus geen mogelijkheid om direct naar Dixons (NL) te gaan.
Harde schijf van mijn Lifedrive was gecrashed. (was mij wel duidelijk, duurde wat langer voor Palm om hier -telefonisch- achter te komen).
Eerst contact gesteld via support desk, duurde mij wat te lang, dus op de bonnefooi toch maar gebeld. Binnen 10 minuten was men erachter (na mijn aandringen) dat het probleem niet op afstand verholpen kon worden.
Dinsdagochtend via email SRO nummer gekregen, dinsdagmiddag aangetekend verstuurd naar het Duiven adres.
Nou even internetten en tracktracen. Daar heeft men hem vrijdagochtend ontvangen. Op dinsdagmiddag heeft men hem in Tsjechie ontvangen, woensdag gerepareerd, donderdag opgestuurd en vrijdag eind van de ochtend ontving ik hem. Dus binnen de 10 werkdagen die ervoor staan. Meeste tijd gaat verloren met de heenreis.
Verder erg tevreden over de support. Moest alleen achterzijde er even afhalen, was iets verbogen bij het repareren en zat iets scheef, waardoor de stylus er niet in kon.
Zag toen dat men had verzuimd om de HDD te sealen (geen VOID if... sticker meer...).
__________________
-----------------------------------------------------------------
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Met citaat reageren