Los bericht bekijken
  #131  
Oud 11 maart 2007, 22:18
etiennejb
Guest
 
Berichten: n/a
Ik ben het dus echt niet met je eens. En ik zal je vertellen waarom niet.

Mijn TomTom gebruik ik veel om of naar nieuwe adressen te rijden of naar een aantal ' favorieten' . Als ik ergens heen ga is het klikken op 'navigeer naar' dan op 'favoriet' en dan moet ik scrollen naar de bestemming. Dus twee keer klikken en dan zoeken of max 50 scrollen.

Gebruik ik contactpersonen dan is klikken op ' navigeer naar' vervolgens klikken op pijltje naar rechts en klik op ' contactpersonen'. Vervolgens door 451 contactpersonen zoeken.

Anderen suggereren ' nuttige plaatsen' te gebruiken. okay, ik heb een speciale categorie aangemaakt. Dan is het klik op 'navigeer naar', klik op 'nuttige plaats' dan klik op 'NP dicht bij huis' (?) dan klik op je eigen categorie en dan zoeken of scrollen door je NP's.

Plus.. als je op je bestemming bent dan is er een optie om je bestemming als favoriet toe te voegen. Waar is de optie om je bestemming meteen als contactpersoon toe te voegen? Of als nuttige plaats??

Als iemand iets weet om het beter of slimmer te doen dan hoor ik dat graag maar het is voor mij duidelijk dat de functie van de 'favorieten' qua handigheid en snelheid van gebruik echt ver uitsteekt boven de andere, meer omslachtige manieren. Daarom baal ik er echt van als die functionaliteit er niet meer is.
Met citaat reageren