Los bericht bekijken
  #106  
Oud 27 december 2006, 21:09
texel texel is offline
Lid
Voornaam: Kasper
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 juli 2004
Locatie: Texel
Berichten: 12
Hoe te handelen met T3? SPOED!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
Qua hardware moet het werken omdat de TC daar zeker aan voldoet (TT6 werkt overigens prima op de Tungsten T3 - die qua hardware overeenkomt met de TC en rond dezelfde tijd is gebouwd). Ik zal even in het "munich.bin" bestand kijken of de TC wordt vermeld. Als dat niet het geval is dan krijg je een foutmelding "Dit apparaat is niet geschikt voor deze versie van TomTom".

Ik kom er niet helemaal uit aangaande mijn Tungsten T3. TT6 moet erop kunnen draaien, begrijp ik uit voorgaande berichten. Maar ik heb de volgende vragen:

1. De T3 staat in Munich.bin. Betekent dat dat TT6 de T3 herkend als geschikt apparaat of juist als ongeschikt?
2. Ik heb een Emtec via BT GPS muis. Gaat dat werken?
3. Welke versie moet ik van de TomTom site downloaden. Je moet aangeven welk apparaat je in bezit hebt. De T3 staat daar natuurlijk niet bij. Maar maakt het uit welk apparaat je daar in voert? Krijg ik de goede versie als ik bv. de Treo 650 in voer?

TT heeft een aanbieding: 20% korting als je voor nieuwjaar een nieuwe versie koopt. I.v.m. de lopende kortingsactie graag spoedig antwoord!!

Bij voorbaat dank!
Met citaat reageren