Los bericht bekijken
  #10  
Oud 19 juni 2012, 18:57
Siem Weel Siem Weel is offline
Junior lid
Model: Palm m515
 
Geregistreerd: 19 juni 2012
Berichten: 1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Japie Todde Bekijk bericht
Ben in bezit van een pda PALM M 515.(oud hè). Ben ook sinds kort overgestapt van Windows XP nar Windows 7.
Ja, dat had ik ook toen ik van XP naar Windows 7 x64 overstapte. Ik had mijn m515 al bijna aan de wilgen gehangen, toen de oplossing zich toch nog aandiende. Zoals je in een van de eerdere berichten kunt lezen, maakt de firma Aceeca een Windows 7 x64 driver voor de 'oude' Palms. Je kan de driver downloaden van 64 bit USB Windows Driver for Palm/Garnet OS - Downloads - Aceeca.com Handleiding is bijgesloten.

Vervolgens kan je met Palm Desktop versie 4.14 je Palm weer als vanouds gebruiken. Tip! Als je een Windows 7 'Standaard gebruiker' bent (zoals het hoort), dan gaat Palm Desktop steeds mekkeren om het Administrator wachtwoord. Dat kan je oplossen door je Windows account tot Administrator te maken. Installeer vervolgens Palm Desktop en voer tenminste 1 keer een synchronisatie uit. Daarna kan je je Windows account weer terugzetten naar 'Standaard gebruiker' en zal Palm Desktop in het vervolg niet meer vragen om het Administrator wachtwoord.

Siem
Met citaat reageren