Los bericht bekijken
  #8  
Oud 02 maart 2008, 18:37
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
@ Gaz: goede review, mijn complimenten, ik heb hem zojuist gelezen. Wat mij opvalt is:

- de VoiceDial applicatie, wat mij betreft de meest interessante nieuwe applicatie. Was je toestel wel voorzien van deze app?
- jammer dat jij geen "consumenten" toestel hebt ontvangen. Heb je misschien enig idee welke ROM versie op je toestel zat? Meestal zit er qua software merkbaar verschil tussen test modellen en de uiteindelijke versie.
- Belkwaliteit is hier echt heel goed, beter zelfs dan bij mijn Treo 680. De persoon met wie je belt is echt luid en duidelijk hoorbaar. Ik vond dit juist een vooruitgang maar lees dat jij dit juist als verbeterpunt ziet. Vraag me daarom nogmaals af of je firmwareversie gelijk is aan de release versie.
- Mijn accu houdt het gemakkelijk 1 dag vol bij continu IMAP Idle via Chattermail. Mijn Treo 680 hield dit niet een dag vol. De overall energieprestatie van de Centro is naar mijn idee beter dan de 680. Misschien komt dit ook doordat de toestenbordverlichting van de Centro minder fel is dan die van de 680.
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren