Los bericht bekijken
  #20  
Oud 12 maart 2003, 22:29
mauske mauske is offline
Senior lid
Voornaam: Maurice
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 11 februari 2003
Locatie: Mierlo
Berichten: 90
Stuur een bericht via ICQ naar mauske
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeeptricks
@Mauske:
Vooraf: Heb je de laatste versies voor PC en Palm? (versie 2.24) En heb je daarvoor ook even opnieuw de detailkaarten aangemaakt? Kijk even op MyWeb.
De situatie die je schildert kwam namelijk vaak voor bij een sterk verouderde versie. (2.18 dacht ik)

Als je een route plant waarbij start- en eindpunt niet op één detailkaart samenvallen, heb je dus even 3 kaarten in je geheugen nodig: 1. de detailkaart van je startpunt, 2. de detailkaart van je eindpunt (voor de huisnummers enzo) en 3. de globale kaart die je over de hoofdwegen van kaart 1 naar kaart 2 brengt.

Je beschrijving lijkt er op te duiden dat je geen detailkaart van je startpunt in je geheugen had toen je plande.

Ik hoor graag of 't werkt.

Tijdens de rit zoekt Digimap zelf de kaarten met de hoogste detaillering wel op van je memorystick.
Groet,
Ja, ik heb een van de laatste versies (engels) v2.23.
Ook de benodigde 3 kaarten heb ik in het geheugen.
1 Mierlo EO
2 Utrecht
3 Nederland Hoofdwegen

Ik wil bijvoorbeeld van Mierlo naar Utrecht.
Digimap stuurt me nu naar Geldrop, waar ik in oostelijke richting de a67 op moet rijden, totaan het gedeelte waar de a67 het dichtst langs Mierlo gaat. Als je daar dan aankomt geeft digimap pas de rest van de route aan. Dit is geen probleem als die a67 op de weg richting Utrecht ligt, maar dat is dus absoluut niet het geval. Nu moet ik ongeveer een 30km omrijden...

Grtz, Mauske
__________________
Mauske
Met citaat reageren