Los bericht bekijken
  #3  
Oud 28 april 2010, 12:27
Bram321 Bram321 is offline
Psion,TungstenW, Treo 650
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 april 2007
Locatie: Smilde
Berichten: 14
Ik zet steeds dezelfde backup terug, maar op de oude Treo's werkte die prima.
Het updaten heb ik geprobeerd en dat werkt. De 1.21 update heb ik nog niet kunnen vinden, wel de 1.20, 1.15, 1.13 en 1.12.
De 1.20 heeft wel het probleem dat de treo nog reset als ik de nederlandse software gebruik, maar in het engels werkt de Treo prima. En dat is meer dan dat ik had. Toen resette de Treo ook na een harde reset nog.

Al met al kan ik mijn Treo,s weer gebruiken en dat is al een hele vooruitgang. Nu nog proberen of ze ook weer in het Nederlands kunnen werken.

Mijn vrouw heeft de 1.13 op de Treo en dat werkt ook prima. Ik verwacht dat mijn mijn Treo's ook wel weer gaan 100% worden.
Voor de zekerheid heb ik nog maar weer een bod via marktplaats geplaatst, maar nu op gebruikte Treo's

In ieder geval bedankt. Dankzij je tips ben ik in ieder geval weer mobiel met 1 mobiel i.pl.v. 4. (boeken, TomTom, agenda, en telefoon)

Ps. Door mijn werk vallen mijn mobieltjes regelmatig; in het water, zand of van grote hoogte. Vaak overleven de Treo's het wel maar soms niet. Daarom vind ik het ook een beetje zonde om een nieuwe te kopen.
Met citaat reageren