Los bericht bekijken
  #40  
Oud 09 mei 2006, 23:47
clemento's schermafbeelding
clemento clemento is offline
Senior lid
Voornaam: Jan
Model: Palm V
 
Geregistreerd: 07 mei 2006
Locatie: Bij Arnhem
Berichten: 77
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice
Photo Quick Guide:

1. Tabblad "Download ROM" : Backup maken van de Treo ROM en opslaan in een map (In dit geval "Treo 650 Original 1.20 ENA ROM")
2. 10 minuten later is de backup klaar
3. Originele map met de ROM kopieren naar andere locatie en hernoemen (Hierin zijn de oude Real Player bestanden te zien)
4. In de nieuwe map (in dit geval "ROM sans REAL" genoemd) de ongewenste bestanden verwijderen (Real Player, FATFS, etc) en de nieuwe bestanden toevoegen (PocketTunes.prc; SelectMTPMode.pdb; FAT32)
5. Tabblad "Upload ROM": Selecteer de map waarin je custom ROM zich bevindt --> Select --> Upload.
@bluevoice In deze post laat je een paar afbeelingen zien met orginele ROM en custum ROM bestanden-mappen. Er staan echter veel meer bestanden in TreoROM-files.pdf. De files met de taal gegevens zijn *.pdb files en slechts 1k groot, deze zie ik ook de betreffende afbeelingen staan en niet een hoop andere bestanden die wellicht gelinkt zijn met die *.pdb (palm database files denk ik).
Het is mij niet duidelijk hoe ik instelling moet krijgen om in de explorer dezelfde fileselectie te zien als in de betreffende afbeeldingen. Die taal-files wil ik nl ook graag verwijderen en niet alleen die FAT32 verbetering en dan ook die coole player instaleren tzt.
__________________
veni vidi vici
Met citaat reageren