Los bericht bekijken
  #4  
Oud 29 februari 2012, 08:43
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Hallo Doménique,

Dank je wel voor je reactie en de suggestie van PreFox. Dat ga ik eens proberen..
Het zijn natuurlijk maar twee sites die niet meer goed gaan met de browser, maar ik vrees dat deze tekortkomingen in de toekomst meer problemen gaan opleveren. Het verbaast me eerlijk gezegd ook wel dat de homebrewers dit niet eerder hebben opgepakt, maar wellicht lopen ze tegen de beperkingen van 2.2.4 aan.
Het is frustrerend dat de doorontwikkeling van een potentieel prima toestel als de Pre3 zo stil is gevallen door de recente ontwikkelingen..De hardware zou een update naar webOS 3 toch aan moeten kunnen? Met een schuin oog kijk ik weleens jaloers naar mijn collega's met hun iPhones en Galaxy's, die blijkbaar steeds meer functionaliteit tot hun beschikking hebben. Mijn hoop is echt gevestigd op de open source ontwikkelingen met webOS en hoop stilletjes dat ze toch de Pre3 daarbij gaan meepakken (ijdele hoop? )..
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren