Los bericht bekijken
  #26  
Oud 17 juli 2011, 10:32
joblamie joblamie is offline
Lid
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 30 december 2009
Berichten: 43
Beste mede eigenaren,

Ik ben intens aan het genieten van mijn TouchPad, maar ik blijf problemen hebben met mijn WebOS account. Ik wil dolgraag geld in het laatje brengen bij HP, maar momenteel kan ik nog steeds geen apps kopen. Sterker nog, ik zie geen eens betaalde apps. Ik leg kort uit hoe het zit:

1.De eerste keer gaf ik als country USA op en dat bleek fout. Toen zag ik overigens wel alle betaalde apps, maar kon ze niet kopen omdat mijn nederlandse creditcard niet werd geaccepteerd.
2. Toen heb ik een erase gedaan en met een heel nieuw account gekozen voor UK. Echter in de volgende stap moest ik ook nog kiezen voor Billing Country en daar kon ik alleen maar kiezen voor Nederland, Nederlandse Antillen, Nieuw Zeeland, Nicaragua en Nieuw Macedonie. Toen heb ik uiteraard Nederland gekozen. Gevolg: Geen betaalde apps meer zichtbaar.

Ik ben een beetje ten einde raad. Iemand ideeen?

Edit: Haha laat maar. Opnieuw gedaan en zag nu dat het lijstje met landen een scroll lijstje was. Ik kon ook nog naar boven of beneden voor andere landen. Nu dus UK gekozen. Ik krijg dan wel weer af en toe een foutmelding in de App Catalog, maar dat had ik de vorige keer ook gedurende een paar dagen. Daarna is het over.

Laatst gewijzigd door joblamie; 17 juli 2011 om 17:05.
Met citaat reageren